Galvās pilnīgs “Helio”: “Lattelecom” mainīs nosaukumu un zīmolu uz “tet”

0
459

“Lattelecom” pavasarī mainīs nosaukumu un zīmolu uz “tet”

Rīga, 9.okt., LETA. Nākamā gada pavasarī telekomunikāciju uzņēmums “Lattelecom” mainīs nosaukumu un zīmolu uz “tet”, šodien “Lattelecom” forumā pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.
Viņš sacīja, ka “tet” ir zīmols, kas patlaban nodrošina elektrības biznesu, bet tagad “ar jaunu enerģiju tas būs jaunais tehnoloģiju zīmols, kas turpinās attīstīties ārvalstu tirgos”.
“”Lattelecom” vienmēr ir bijis uzņēmums, ar kura radītajiem pakalpojumiem esam lepojušies valstiskā līmenī. (..) Uzņēmuma izaugsme pēdējos gados ir bijusi strauja un biznesa virzieni paplašinājušies. Līdzšinējais nosaukums vairs neatspoguļo uzņēmuma darbību. Mēs jau sen strādājam ārpus Latvijas robežām, veiksmīgi eksportējot mūsu pakalpojumus Baltijas valstīs, Ziemeļeiropā un Austrumeiropā, kā arī mūsu pakalpojumu klāsts ir krietni sazarotāks, pārsniedzot ierastās telekomunikāciju industrijas robežas,” teica Gulbis.
Viņš papildināja, ka līdz ar nosaukumu maiņa, mainīsies arī paša uzņēmuma darba organizācija un turpmākā attīstība.
Gulbis atzīmēja, ka zem nosaukuma “tet” būs divi pamatvirzienu zīmoli – “tet” būs atpazīstams arī kā tehnoloģiju zīmols, bet “Helio” kā izklaides zīmols.
Vienlaikus viņš uzsvēra, ka turpmāk uzņēmums attīstīs produktus un pakalpojumus trīs lielās pakalpojumu ekosistēmās – darbs, māja un dati. “Pakalpojumu ekosistēmā “māja” mājsaimniecībām nodrošinās tādus pamatpakalpojumus kā elektrība, internets, televīziju, balsi un gudrās mājas risinājumus ērtākai un ekonomiskākai dzīvei. Darba pakalpojumu ekosistēmā uzņēmumiem piedāvās ierīces, internetu, datu uzglabāšanu, programmatūru, informāciju tehnoloģiju drošību un procesu digitalizācijas risinājumus. Savukārt pakalpojumu sistēma “dati” būs vērsta uz efektīvu datu apkopošanu ar mākslīgā interneta palīdzību,” stāstīja Gulbis.
“”tet” turpinās arī digitālās uzvedības ieviešanu gan uzņēmumā, gan sabiedrībā kopumā ar mērķi panākt maksimāli ātru un kvalitatīvu klientu apkalpošanu un efektīvu uzņēmuma iekšējo darbību un izmaksu samazināšanu. To iespējams paveikt, tuvākajos gados investējot 12 miljonus eiro procesu digitalizēšanā un klientu pieredzes uzlabošanā, iesaistot robotus klientu apkalpošanā un mākslīga intelekta risinājumu izmantošanu datu analītikā,” sacīja Gulbis.
Tāpat viņš atzīmēja, ka uzņēmums turpinās ieguldīt interneta infrastruktūras izbūvē, lai arī nākotnē būtu gatavs, pieaugot datu patēriņam, nodrošināt visā valsts teritorijā interneta pieslēguma nepārtrauktību, drošību un jaudu.
Kā ziņots, “Lattelecom” pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Dānijā reģistrētajam “Telia Company” meitas uzņēmumam “Tilts Communications” (49%).
“Lattelecom” grupā ir uzņēmumi “Lattelecom”, “Lattelecom BPO”, “Citrus Solutions”, “Lattelecom Technology”, “Helio Media” un “Baltijas Datoru akadēmija”. “Lattelecom” pieder 23% SIA “Latvijas mobilais telefons” daļu.
“Lattelecom” konsolidētais apgrozījums pērn bija 195,67 miljoni eiro, kas ir par 1,1% jeb 2,4 miljoniem eiro vairāk nekā 2016.gadā, savukārt tā konsolidētā peļņa palielinājās par 26,4% jeb 8,5 miljoniem eiro, sasniedzot 40,7 miljonus eiro.
…Info avots: http://www.leta.lv/news/latvia/968AAC8C-CFEC-4A76-9142-0DA1B2D0942A/

Privatizācijas aģentūra: “Lattelecom” zīmola maiņa stiprinās uzņēmuma pozīcijas tirgū

Rīga, 9.okt., LETA. Telekomunikācijas uzņēmuma “Lattelecom” zīmola maiņa stiprinās uzņēmuma pozīcijas tirgū un ļaus precīzāk veidot komunikāciju ar uzņēmuma klientiem, aģentūrai LETA norādīja “Lattelecom” īpašnieces Privatizācijas aģentūras valdes priekšsēdētājs Vladimirs Loginovs
Viņš sacīja, ka uzņēmuma zīmola attīstība ir būtiska tā biznesa attīstības stratēģijas daļa, tāpēc zīmola maiņu vērtē kā pozitīvu pārmaiņu. “Pēdējos gados ievērojami mainījies ir telekomunikāciju pakalpojumu tirgus, kā arī “Lattelecom” ir attīstījis jaunus darbības virzienus. Zīmola nomaiņa atspoguļo uzņēmuma jauno nākotnes redzējumu,” teica Loginovs.
Viņš arī piebilda, ka “Lattelecom” nosaukuma maiņa vēl būs jāakceptē akcionāriem.
Savukārt uzņēmuma otra īpašniece “Telia Company” aģentūrai LETA komentārus par nosaukuma maiņu nesniedza.
Kā ziņots, nākamā gada pavasarī “Lattelecom” mainīs nosaukumu un zīmolu uz “tet”. To otrdien “Lattelecom” forumā pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.
Viņš sacīja, ka “tet” ir zīmols, kas patlaban nodrošina elektrības biznesu, bet tagad “ar jaunu enerģiju tas būs jaunais tehnoloģiju zīmols, kas turpinās attīstīties ārvalstu tirgos”.
“”Lattelecom” vienmēr ir bijis uzņēmums, ar kura radītajiem pakalpojumiem esam lepojušies valstiskā līmenī. (..) Uzņēmuma izaugsme pēdējos gados ir bijusi strauja un biznesa virzieni paplašinājušies. Līdzšinējais nosaukums vairs neatspoguļo uzņēmuma darbību. Mēs jau sen strādājam ārpus Latvijas robežām, veiksmīgi eksportējot mūsu pakalpojumus Baltijas valstīs, Ziemeļeiropā un Austrumeiropā, kā arī mūsu pakalpojumu klāsts ir krietni sazarotāks, pārsniedzot ierastās telekomunikāciju industrijas robežas,” teica Gulbis.
Viņš papildināja, ka līdz ar nosaukumu maiņa, mainīsies arī paša uzņēmuma darba organizācija un turpmākā attīstība.
Gulbis atzīmēja, ka zem nosaukuma “tet” būs divi pamatvirzienu zīmoli – “tet” būs atpazīstams arī kā tehnoloģiju zīmols, bet “Helio” kā izklaides zīmols.
“Lattelecom” pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Dānijā reģistrētajam “Telia Company” meitas uzņēmumam “Tilts Communications” (49%).
“Lattelecom” grupā ir uzņēmumi “Lattelecom”, “Lattelecom BPO”, “Citrus Solutions”, “Lattelecom Technology”, “Helio Media” un “Baltijas Datoru akadēmija”. “Lattelecom” pieder 23% SIA “Latvijas mobilais telefons” daļu.
“Lattelecom” konsolidētais apgrozījums pērn bija 195,67 miljoni eiro, kas ir par 1,1% jeb 2,4 miljoniem eiro vairāk nekā 2016.gadā, savukārt tā konsolidētā peļņa palielinājās par 26,4% jeb 8,5 miljoniem eiro, sasniedzot 40,7 miljonus eiro.
…Info avots: http://www.leta.lv/news/latvia/6309FD01-83D4-4122-A9AF-6A4419B862BC/

Galvā pilnīgs “Helio”

Nākamā gada pavasarī telekomunikāciju uzņēmums “Lattelecom” mainīs nosaukumu un zīmolu uz “tet”, šodien “Lattelecom” forumā pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.
Viņš sacīja, ka “tet” ir zīmols, kas patlaban nodrošina elektrības biznesu, bet tagad “ar jaunu enerģiju tas būs jaunais tehnoloģiju zīmols, kas turpinās attīstīties ārvalstu tirgos”.
Liela daļa tvitera lietotāju neizprot, kāpēc nepieciešamas šādas izmaiņas. Kāds uzņēmuma nosaukuma maiņu uzskata par nesaprotamāko ideju pasaulē. Kāds min, ka tam, kas izdomājis nosaukumu, laikam galvā ir “pilnīgs “Helio”” (“Lattelecom” izklaides zīmols). Cits salīdzina to ar “Statoil” zīmola maiņu. Taču citi lietotāji skaidro, ka izmaiņas ir nepieciešamas, lai uzņēmums būtu spējīgs piedāvāt savus pakalpojumus arī ārpus valsts robežām.
Producents Juris Millers skarbi izsakās par plānoto nosaukuma maiņu.
Juris Millers@JurisMillers
Rodas sajūta, ka @Lattelecom savu rebrendingu uz TET veic, jo tam ir kauns no nosaukuma saknē norādītās piederības Latvijai. Neizprotama un kaunpilna rīcība Latvijas jubilejas laikā. Tam, kurš šo izdomāja, laikam galvā pilnīgs Helio.
Tue Oct 09 10:40:46 +0000 2018

“Lattelecom” plašsaziņas līdzekļu un digitālā mārketinga nodaļas vadītājs Gatis Lubāns gan Millera izteiktajam nepiekrīt.
Gatis Lubāns@GatisLubans
@JurisMillers Kungs, vai Inovācijas, investīcijas un vēlme konkurēt pasaules tirgū ir kaunpilna rīcība? tet redz Latviju kā attīstītu, inovatīvu un konkurētspējīgu valsti. Iespējams labākā dāvana. #lattelecom
Tue Oct 09 10:58:21 +0000 2018

Tēlnieks un rakstnieks Ainārs Zelčs arī izsaka viedokli par nosaukuma maiņu.
Ainārs Zelčs@Eraksti
@ltvzinas @ugriinis @Lattelecom Pareizi. Vajaga atteikties no Latvijas vārda nosaukumā, un viss izdosies daudz labāk. T
Tue Oct 09 10:43:35 +0000 2018

Grafiskais dizaineris Arvis Villa ar ironiju komentē pārmaiņas.
Arvis Villa@Skepse
izrādās, Hel!o veiksmīgais reberendings bijis tikai pilotprodžekts… #irony https://twitter.com/Lattelecom/status/1049595596288483334
Tue Oct 09 10:19:31 +0000 2018

Students Viesturs Krūmiņliepa domā, ka šādi uzņēmums vēlas atmest visu lieko.
Viesturs Krūmiņliepa@briedisunrepshe
@Skepse Izskatās, ka Lattelecom ar šo rebrendingu grib atbrīvoties no it visa liekā. No lielajiem burtiem, no saprotama nosaukuma… Preses relīzē izņemts pat vesels divdabja teiciens

“To iespējams paveikt, , kam tuvākajos gados tiks papildu investīcijas 12 miljonu eiro apmērā [..]”
Tue Oct 09 10:38:47 +0000 2018

“Latvijas dzelzceļa” iekšējās komunikācijas daļas vadītājs Toma Kalnītis interesējas, kāda ir burtu savienojuma “tet” nozīme.
Toms Kalnītis@TomsKalnitis
@Lattelecom Ko nozīmē tet? Tehnoloģijas, elektrība, televīzija?
Tue Oct 09 09:53:30 +0000 2018

“Lattelecom” to steidz atklāt.
Lattelecom@Lattelecom
@TomsKalnitis Sveiki. Vārdam “tet” nav viena konkrēta nozīme. Gan darbinieki, gan sabiedrība jau pamanījusi vairākas asociācijas – divi “t” burti simbolizē stabilitāti, līderību un kvalitāti, ko pārmantojam no Lattelecom zīmola. Savukārt “e” simbolizē gan elektrību un enerģiju.
Tue Oct 09 09:56:09 +0000 2018

Kalnītis novēl veiksmi pārdošanā.
Toms Kalnītis@TomsKalnitis
@Lattelecom Uhh… lai sokas ar šī iepārdošanu tautai 🙂
Tue Oct 09 10:36:00 +0000 2018

Tvitera lietotājs “Reinis_Me” nesaprot šīs pārmaiņas.
R.@Reinis_Me
Lai gan kopumā zīmolu pārmaiņas man lielākajā daļā gadījumu nešķiet nekas īpašs vai pat skatos uz tām pozitīvi, šo es tomēr nesaprotu. https://twitter.com/Lattelecom/status/1049595596288483334
Tue Oct 09 10:14:20 +0000 2018

Sociālo mediju speciālists Mareks Matisons uzskata, ka uzņēmums maina nosaukumu, jo plāno izvērsties arī ārpus Latvijas.
Mareks Matisons™ 🇱🇻@marruciic
@Reinis_Me Ambīcijas Eiropas tirgū, kur “lat” un “telco” ir vecmodīgs old-school.
Bez ironijas – vismaz viens uzņēmums iezīmē savu mērķi konkurēt ar pasauli nākamajā desmitgadē #Lattelecom#tet
Tue Oct 09 10:31:43 +0000 2018

Digitālā mārketinga speciālists Niks Ēvalds uzskata, ka “tet” ir šobrīd nesaprotamākā ideja pasaulē.
Niks Evalds@NiksEvalds
Nu, labā ziņa – Helio vairs nešķiet visnesaprotamākā ideja pasaulē 😬 https://twitter.com/Lattelecom/status/1049595596288483334
Tue Oct 09 09:50:10 +0000 2018

Savukārt tvitera lietotājs Kārlis Ķilkuts uzskata, ka Latvijā nesaprot neviena produkta zīmola un/vai nosaukuma maiņu.
Kārlis Ķilkuts@Kilkuts
@NiksEvalds Nez, man liekas, LV pilnīgi jebkuru rebrendingu uzskata par “kaut ko nesaprotamu”. Tā tas bija arī ar LMT.
Tue Oct 09 10:16:51 +0000 2018

Ēvalds skaidro, kas tieši ir nesaprotams.
Niks Evalds@NiksEvalds
@Kilkuts ir atšķirība starp vizuālās identitātes maiņu un nosaukuma maiņu uz kaut ko random, ne?
Tue Oct 09 10:18:18 +0000 2018

Ķilkuts domā, ka ar laiku visi pie tā pieradīs. Tā ir bijis jau agrāk.
Kārlis Ķilkuts@Kilkuts
@NiksEvalds Nu pēc dažiem gadiem vairs neliksies random. Pie Circle K arī visi pierada.
Tue Oct 09 10:18:56 +0000 2018

Ēvalds tam gan īsti nepiekrīt.
Niks Evalds@NiksEvalds
@Kilkuts nez, man visi apkārtējie arī to joprojām sauc par statoilu 🤔
Tue Oct 09 10:24:39 +0000 2018

To komentē Ķilkuts.
Kārlis Ķilkuts@Kilkuts
@NiksEvalds Nu un gan jau vēl dažus gadus visi sauks par Lattelecom 😀
Tue Oct 09 10:25:12 +0000 2018

Ēvalds vienkārši nesaprot, kam tas ir nepieciešams.
Niks Evalds@NiksEvalds
@Kilkuts bet in general arī ar Circle K man grūti salīdzināt – ja kaut kas tiek pārsaukts acquisition rezultātā, ir mazliet citādi. Te grūti saprast motivāciju. Šaubos, ka Lattelecom pamatauditorijai (lasi: vecāka gadagājuma cilvēkiem) jaunais “tet” & “Helio” ieviesīs skaidrību :))
Tue Oct 09 10:27:15 +0000 2018

Digitālā mārketinga konsultants Uģis Briedis skaidro, kāpēc veiktas šādas izmaiņas.
Uģis Briedis@UgisB
@NiksEvalds @Kilkuts Vairāk par TET kā tādu, var diskutēt. Bet gan jau, ka lēmums netika pieņemts vakar.
Tue Oct 09 10:59:21 +0000 2018

Uģis Briedis@UgisB
@NiksEvalds @Kilkuts Mainās tāpēc, ka piedāvātie produkti sen vairs nav savelkami ar telefonalīniju pakalpojumiem (Lattelekom). Nāk klāt elektrība, e-sports utt utjp.
Es domāju, ka LMT drīz sekos. Arī jau sen ir daudz vairāk nekā mobilie sakari.
Manuprat loģiski.
Tue Oct 09 10:58:23 +0000 2018

Ķilkuts izsaka savu minējumu.
Kārlis Ķilkuts@Kilkuts
@NiksEvalds Varbūt viņi gribi mainīt savu pamatauditoriju? 🙂
Tue Oct 09 10:29:50 +0000 2018

Tvitera konts “digdigdong” uzskata, ka nosaukuma maiņa ir nelietderīga.
digidigidong@digidigidong
Tā vietā, lai darītu kaut ko lietderīgu, viņi maina nosaukumus. Visam un visu laiku 😀
Tue Oct 09 09:54:14 +0000 2018

Tā gan neuzskata pats “Lattelecom”.
Lattelecom@Lattelecom
@digidigidong Zīmola maiņa nepārtrauc iesāktos lietderīgos darbus 🙂 tāpat kā Helio iTV centāmies maksimāli vienkāršot ierastās darbības, tagad vienkāršosim daudzos Lattelecom pakalpojumus.
Tue Oct 09 10:34:48 +0000 2018

Savukārt tvitera lietotājs Mareks Taurenis uzskata, ka šī zīmolu maiņa notiek tāpēc, lai lietotāji aizmirstu iepriekš pieļautās kļūdas.
Mareks Taurenis@JupiJupiJe
@digidigidong Rebrandings ir lieliskākais veids kā uz pāris mēnešiem likt aizmirst par sūdu. Vai ne, @Lattelecom? 🙂
Tue Oct 09 10:24:53 +0000 2018
…Info avots: http://www.leta.lv/ontheweb/item/c0a26f88-22b5-4844-8d42-ea48c1af1208


Attēla avots: https://twitter.com/Lattelecom/status/1049595596288483334