“Inbox.lv” vienos savējos lielām lietām: Jaunā identitāte dalībai jebkuram ziņu “lauciņā”

0
3637

E-pastu pakalpojuma portāls “Inbox.lv” paziņojis par identitātes maiņu un, uzņēmuma pārstāvju vārdiem, piedāvā “radikāli jaunu portālu”.
No 2.1.2017 plkst. 10 portālam būs jauns dizains un struktūra, tāpat tajā būs pieejams arī sociālo tīklu “Facebook” un “Instagram” saturs.
Uzņēmums piedāvās tehnoloģiskus risinājumus bez redakcionālas ietekmes, lai lietotājiem būtu ātrāk un ērtāk saņemt aktuālāko informāciju.
Ziņu atlasīšanai IT uzņēmums drīzumā izmantos mākslīgā intelekta mašīnas iespējas. Pagaidām pilnībā šīs mākslīgā intelekta mašīnas iespējas nedarbojas, tāpēc līdz to palaišanai uzņēmums piedāvās lietotājiem informāciju no vairākiem ziņu portāliem (no rīta no “diena.lv”, pēcpusdienā no “kasjauns.lv” , vakarā no “nra.lv” ).
Ziņu publicēšanas pasākumā tiek solīta dalība jebkuram, arī mazajām interneta lapām, un dalīšanās ar ienākumiem.
“Inbox.lv” vadība norādīja, ka, lasot polarizētas ziņas un viedokļus no 2 diametrāli pretējām ASV “nometņu” pusēm, klientiem tiek radīts iespaids par 2 Ameriku esamību. Tāpēc “Inbox.lv” nonācis pie domas nākotnē arī apmierināt internetauditorijas vajadzības pēc dažādu viedokļu apkopojuma.
…Info avots: http://skaties.lv/zinas/zinatne-un-tehnologijas/tehnologijas/inbox-lv-pazino-par-identitates-mainu/
“Inbox” maina zīmola dizainu un piedāvā konceptuāli jaunu mājaslapu. Šodien plkst.10 tiks mainīts e-pakalpojumu sniedzēja “Inbox” zīmola dizains un tiks palaista nopietnas pārmaiņas piedzīvojusī “Inbox” mājaslapa, aģentūru LETA informēja uzņēmuma vadība.
Kā atklāja “Inbox” pārstāvji, jaunais zīmols būs “Inbox.lv”, papildus tam, simboli “.lv” tiks attēloti nacionālajās krāsās.
Runājot par “Inbox” mājslapu “inbox.lv”, turpmāk tajā būs pieejami gan uzņēmuma piedāvātie produkti, gan visaptveroša aktuālāko ziņu sadaļa, kas tiks veidota pēc izvēlētās valodas, bet saturs būs pieejams turpat vietnē vai pārejot uz konkrēto ziņu portālu.
Tāpat jaunajā mājaslapā pārskatāmā veidā būs pieejams arī Latvijā aktuālākais “Facebook” un “Instagram” saturs.
Uzlabotās vietnes dizains ir responsīvs, kas nozīmē, ka lapa automātiski pieskaņosies lietotās ierīces ekrāna izmēram neatkarīgi no tā, vai tā ir planšete, dators vai mobilais telefons. Tāpat jaunais koncepts piedāvās pārskatāmu un paplašinātas ietilpības produktu joslu, ar kuras palīdzību lietotājs varēs ērti piekļūt visiem produktiem un pakalpojumiem.
Ielogoties e-pastā varēs arī ar “Facebook” un “Twitter” pasēm.
Runājot par aktuālāko ziņu sadaļu, “Inbox” pārstāvji aicināja uz sadarbību ikvienu Latvijas satura veidotāju, lai vienkopus nodrošinātu visaptverošu ziņu ainu.
Kā ziņots, vietnes “Inbox.lv” īpašniece SIA “Inbokss” pērn par 2% audzēja apgrozījumu, sasniedzot 3,25 miljonus eiro. 2015.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 3,18 miljoni eiro.
Tikmēr uzņēmuma peļņa aizvadītajā gadā sasniedza 532 500 eiro. Gadu iepriekš uzņēmums nopelnīja 380 354 eiro.
SIA “Inbokss” nodarbojas ar e-pakalpojumu sniegšanu.
Uzņēmums “Inbokss” dibināts 2001.gadā, tā pamatkapitāls ir 28 500 eiro. “Inbokss” lielākais īpašnieks ir Andris Griķis – 92%, bet atlikušie 8% pieder Jevgenijam Kuzņecovam.
…Info avots: http://www.leta.lv/news/latvia/1C4CEC16-F56C-43C2-ACAA-2AA157B5FF74/
Darbu sāk radikāli jaunais “Inbox.lv” portāls.
No 2.2.2017 darbu sāk populārākais pašmāju interneta resurss “Inbox.lv” ar radikāli mainītu dizainu, tagad saviem lietotājiem piedāvājot gan iepriekš iemīļotos produktus gaumīgā iepakojumā, gan visaptverošu aktuālāko ziņu saturu vienuviet.
Akcentējot uzņēmuma piederību Latvijas valstij, mainīta arī zīmola identitāte un korporatīvās krāsas.
“Jauno konceptu veidojām atbilstoši mūsu lietotāju vēlmēm, veicot pētījumu sadarbībā ar “DDB Latvia”. Rezultāti parādīja, ka “Inbox.lv” lietotājs izvēlas pārbaudītas vērtības, ērtus rīkus un dod priekšroku Latvijā ražotiem produktiem un saturam. Mēs lepojamies ar to, ka Inbox.lv ir 100% Latvijas uzņēmums – pilnīgi visi risinājumi ir pašu veidoti, programmatūra pašu rakstīta un serveri ir pašu konstruēti. Tagad portāls piedāvā pārskatāmi apkopotas aktuālākās ziņas un jau iemīļotus “Inbox.lv” produktus vienuviet. Turklāt ziņu izlasi neveido redaktors, bet gan izstrādāts mākslīgā intelekta algoritms, kas atlasa populārākos jaunumus,” stāsta SIA “Inbokss” valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.
Uzlabotā portāla dizains ir responsīvs. Tas nozīmē, ka lapa automātiski pakārtojas lietotās iekārtas ekrāna izmēram – vai tas būtu dators, planšete vai viedtālrunis. Tāpat jaunais portāla koncepts piedāvā arī pārskatāmu, paplašinātas ietilpības produktu joslu, ar kuras palīdzību lietotājs var ērti piekļūt visiem produktiem un pakalpojumiem.
“Inbox.lv” lietotājs varēs gan sekot līdzi jaunumiem Latvijā un pasaulē, gan arī vienlaikus tiks informēts par jaunumiem e-pastā – vietnes labajā malā būs redzams ienākošo, vēl nelasīto vēstuļu skaits, bet kreisajā malā būs redzami jaunākie 10 ienākošie e-pasti. Ielogojoties e-pastā būs iespējams pievienot savu profila attēlu. Pastkastītei varēs piekļūt arī ar “Facebook” vai “Twitter” pasēm.
Inbox.lv ir daudzfunkcionāls portāls, kas piedāvā e-pasta, izklaides, failu glabāšanas, iepazīšanās un citus pakalpojumus. Pērn tas jau sesto gadu pēc kārtas saglabāja pašmāju iemīļotākā zīmola statusu. Uzņēmums “Inbokss” dibināts 2001. gadā, tā pamatkapitāls ir 28 500 eiro.
…Info avots: http://www.leta.lv/press_releases/BB4BD7AE-AC7D-43E4-88A5-74F87BC4BB75/
Vietnes “Inbox.lv” īpašniece SIA “Inbokss” pērn par 2% audzēja apgrozījumu, sasniedzot 3,25 miljonus eiro, 31.1.2017 žurnālistus informēja uzņēmuma vadība.
2015.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 3,18 miljoni eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa aizvadītajā gadā sasniedza 532 500 eiro. Gadu iepriekš uzņēmums nopelnīja 380 354 eiro.
2014.gadā SIA “Inbokss” apgrozīja 2,81 miljonu eiro, bet nopelnīja 172 691 eiro. Pērn nodokļos uzņēmums nomaksājis 863 643 eiro.
Kā norādīja “Inbokss” valdes priekšsēdētājs Andris Griķis, uzņēmuma nākotnes mērķi ir nemainīgi – turpināt būt populārākajam Latvijas interneta pakalpojumu resursam, saglabāt lietotākā e-pasta titulu Latvijas iedzīvotāju vidū un mobilo lietotņu līdera pozīcijas, kā arī saglabāt stabilu apgrozījuma pieaugumu.
SIA “Inbokss” nodarbojas ar e-pakalpojumu sniegšanu.
Uzņēmums “Inbokss” dibināts 2001.gadā, tā pamatkapitāls ir 28 500 eiro. “Inbokss” lielākais īpašnieks ir Griķis – 92%, bet atlikušie 8% pieder Jevgenijam Kuzņecovam.
…Info avots: http://www.leta.lv/search/find/?patern=inbox&mode=nonozare,stem,wide&item=A156D32A-5342-44EC-84EA-B3BBFD9D1E64
Portāls turpmāk planšetdatorā izskatīsies šādi:

Jaunā “Inbox.lv” identitāte “Vienot savējos lielām lietām” solās būt šāda: