‘Rīgas satiksmes’ parādi tuvojas 300 miljoniem eiro

    0
    202

    Andris Orols

    Sakarā ar rakstu http://www.delfi.lv/bizness/uznemumi/rigas-satiksmes-paradi-tuvojas-300-miljoniem-eiro-vesta-raidijums.d?id=50571683&utm_source=draugiem.lv&utm_medium=say&utm_campaign=post_1813536816&fbclid=IwAR13itMvsUB2yHSx8Bc4aO37V28GrE1pwQcJF0kvrmLFav_IReBd5XbjGZ0
    Lai RS satiksme noturētos uz ūdens, ”Saskaņa” (kura vada Rīgas pašvaldību) nepārtraukti dotē šo pašvaldības uzņēmumu no rīdzinieku naudas palielinot gan NĪN, gan autostāvvietu maksu. Vai sabiedriskajam transportam ir vajadzīgas dotācijas? Iespējams. Bet ja pus Rīgas (pensionāri) brauc par velti, tad kā uzņēmumam savilkt galus kopā? Pie tam izskanējusi vēlme sabiedrisko transportu padarīt bezmaksas – jauka ideja, tikai kas to visu apmaksās?
    Tiklīdz Saskaņa atgriezīs pensionāriem maksu par braukšanu – būtiski varētu kristies to skaits, kas par Saskaņu vēlēs. Protams, Saskaņai ir trumpis – ja Latvijas iedzīvotāju algas un pensijas būtu adekvātas, tad visi varētu savus braucienus apmaksāt. Šajā kontekstā – pie varas esošie valstī ir ”sliktie puiši”, bet Saskaņa ir ”labie”, jo rūpējas par mazāk aizsargātajiem..
    Tas, ko mēs daudzkārt esam apsprieduši www.tautaslabklajibai.lv/ – būtu pareizāk gan vilcienus, gan vagonus, gan tramvajus u.c. sabiedrisko transportu ražot pašiem visai valstij un, iespējams, arī eksportēt. Tas jādara valsts uzņēmumam. Bija Latvijā kādreiz šāda ražotne. Latvijā nav dzelzs rūdas – neobjektīvs arguments. Pasaulē daudzas valstis neiegūst dzelzs rūdu, bet ir izveidojušas lielas ražotnes. Cik zinu – Dienvidkoreja ražo ne tikai automobiļus, bet pat kuģus un ir viena no vadošajām valstīm pasaules ekonomikā.

    …Info avots: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1959713900756987&set=a.223282501066811&type=3&theater